sâmbătă, 14 iunie 2008

.


Draga cititorule,

Tu, cel care ai stat sa pierzi secunde pretioase pentru o privi cuvintele unei necunoscute, tu cel care ai aflat inaintea tuturor, cum sunt, sau cel putin cine, tu cel care te-ai obosit-mi sa lasi o parere, un zambet, o impresie, tu trebuie sa stii ca ‘Ciocolata si vanilie’ a ajuns acum la capitolul ‘Sfarsit’. Povestile nu se vor termina niciodata, prin simplul fapt ca vom continua sa existam: atata timp cat sunt oameni care sa respire, vor mai fi si scriitori care sa povesteasca fenomenul. Pentru ca este un fel de final si pentru mine, nu doar pentru blogul meu, le multumesc tuturor celor care m-au lasat sa le fac portrete, tuturor celor deranjati de privirea mea insistenta, tuturor celor ce au fost, intr-un anume moment, o sursa de inspiratie. Azi, raman doar cititoarea cartilor nescrise, iubitoarea zilelor insorite, dependenta intr-un fel sau altul de voi. Iar tu, draga cititorule, tu nu ramai niciodata, si nici nu ti-as pretinde asa ceva. Tu sa pleci, sa privesti, sa iubesti litere desenate, si sa nu uiti, ca a fost candva un nimeni ce a incercat sa picteze suflete in cuvinte.

A voastra,

Mango.

9 comentarii:

Alex spunea...

O sa te astept mereu pe la mine... daca vei vrea sa imi vii printre ganduri , ai sa gasesti mereu cuvintele deschise si un pic de praf de ingeri... mi-a placut sa te citesc si mi-au placut si comentariile noastre... ai grija de tine si de sufletul tau...
Iar de la mine, sper sa iti placa, o melodie :

http://www.youtube.com/watch?v=J1NiSh7CpMU

O viata de poveste sa ai , Mango !

Alex.

Elisa spunea...

Adica pleci tocmai acum cand am inceput eu sa te citesc?!! nu-i corect...:( Dar pentru ca asta este decizia ta, iti doresc sa fii fericita, "stranger"!

Annie spunea...

Oricum, te astept la o home made lemonade, ANNIEtime si ANNIEwhere, nu doar in blogosfera! Succes, girl! :)

aripi de inger spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

superb sfarsit...s-a ridicat la inaltimea ta.Pacat ca pleci...scrii frumos,descretesti frunti si desenezi zambete.Asta mi-e firea asa ca sunt datoare fata de mine sa te intreb: de ce?De ce renunti a ne mai indulci momentele cu dragi si pline de inteles cuvinte?Orice ai face sa faci din iubire!Inima are intotdeauna dreptate...la revedere draga Mango

Anonim spunea...

Draga Mango..nu pot decat sa`ti multumesc.Eu citesc atunci knd nu mai sunt rationala..cand incerc sa ma vindec de raul nelocalizat care`mi loveste sufletul fara sa lase vreun semn...Mi`ar placea s mai publici articole pe blogul tau.Iti multumesc pentru cuvintele potrivite sufletului meu.Ai grija de tine si de creatiile tale..
Alexandra.Mi-ar placea s pot vorbi cu tine

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Fotograf Maria spunea...

interesant blogul am citit cu multa placere cateva articole

Masaj erotic spunea...

un articol extrem de interesant l-am citit cu multa placere